تبلیغ Drive the future to day یکی از برترین تبلیغات پربازدید درسال 2016 بود که توسط کمپانی BMW انجام شد. این تبلیغ Autonomous Driving به صورت مختصر و مفید کاملا نوآوری و فناوری های جدیدی Auto Drive را در معرض نمایش گذاشت و توانست یک گام در این عرصه رقابتی از سایر رقبا جلو بزند، معمولا چهار عنصر در وایرال شدن تبلیغات موثر است (احساس، محتوا، موضوع، قالب) که شرکت BMW از نظر بنده از دو عنصر احساس (شگفت انگیز) و موضوع (پرمخاطب مثل زامبی) بکار گرفته تا این تبلیغ وایرال شده. و با استفاده از تیترهای جنجالی این کار را راحتتر نموده. تا با به چالش کشیدن سایر تکنولوژیها، انقلابی در حوزه ماشین های خودران داشته باشد.
کلیپ تبلیغ خلاقانه ماشین های خودران کمپانی BMW
- ۲۴۷۴
- ۰
یکی از برترین تبلیغات پربازدید درسال 2016 بود که توسط کمپانی BMW انجام شد.