یکی از بهترین تبلیغات شرک سامسونگ، یک شتر مرغ را برای تبلیغ دستگاه واقعیت مجازی سامسونگ که با تکنولوژی Virtual Reality VR به پرواز در آوردند.
این ویدیو به صورت انگیزشی بود که در آن شتر مرغ هیجان زده میشود و یاد می گیرد که چگونه پرواز کند.این آموزش پس از گذاشتن یک هدست VR به صورت اتفاقی رخ میدهد.
شتر مرغ کنجکاو با قرار دادن این هد ست بر روی سر خود و گردشی در فضای شبیه سازی شده ، پرواز می کند. شتر مرغ با تصاویر خیره کننده ای از ابرها مواجه می شود و آهنگ (مرد موشکی). بعد از این تجربه ،پرنده توانایی خود را در مقابل سایر افراد گروه به نمایش می گذارد.شترمرع پرهایش را با اشتیاق
تکان می دهد تا بتواند پرواز کند .سپس به سمت دسته خود می رود و بال های خود را با امید به این که بتواند پرواز کند حرکت می دهد ولی متاسفانه با صورت به زمین برخورد کرد.
در روز بعد شتر مرغ بالهای خود را تکان می دهد و پرواز می کند بدون این که دستگاه واقعیت مجازی سامسونگ را بر سر داشته باشد.
دیالوگ این کلیپ ویدیو بسیار جالب است:
چه اتفاقی روی می دهد اگر به حرف افرادی که می گویند چه کاری را نمی توان انجام داد، گوش نکنید؟
سامسونگ بر این باور است که تنها راه دست یابی به غیر ممکن ها ،امتناع از قبول کردن این نکته است که
واقعیت ،همان چیزی است که وجود دارد. کاری را نمی توانید ،انجام دهید.
ما آنچه را که نمی توان تولید کرد ،تولید می کنیم تا شما بتوانید کاری را انجام دهید که نمی توان آن را انجام داد.
جمله کاری را که نمی توانید ،انجام دهید Do what you cant به عنوان هشتک در شبکه های اجتماعی مورد استفاده قرار گرفت و ترند شد. برخی معتقدند این تبلیغ قوی ترین کلیپ تبلیغاتی محصولات سامسونگ بوده است.
این ویدیو به افراد پیشنهاد می کند که رویاهای شما می توانند با کمک تکنولوژی VR به واقعیت تبدیل شوند.
برای این منظور تنها چیزی که احتیاج دارید، دستگاه واقعیت مجازی سامسونگ است .
البته این هدست به تنهایی کار نمی کند و نیاز به گوشی مانند S8 سامسونگ دارد. به این ترتیب می توانید آن چه را که ذهن نمی
گنجد انجام دهید.
این تبلیغ همراه با رونمایی گوشی هوشمند S8 سامسونگ منتشر شده است.سامسونگ امیدوار است که با این گوشی جدید بتواند اخبار و مطالب نا خوشایندی که به دلیل انفجار باتری گوشی های سری Note7 این برند در فضای مجازی منتشر شده بود ، مقابله کند.
این ویدیو کوتاه وحرفه ای درمورد دستگاه واقعیت مجازی سامسونگ نیز یکی از این اقدام ها در جهت مقابله
با آن اخبار است . ویدیو انتشار شده تا ب حال 5/10 میلیون بازدید داشته است و به عنوان ویدیویی ویرال در فضای مجازی انتشار یافت.