نسخه رسمی اندروید کلاب هاوس منتشر شد

دانلود نرم افزار اندروید رسمی کلاب هاوس در گوگل پلی برای کاربرانی که Ip امریکا دارند فعال شد

نسخه رسمی اندروید کلاب هاوس منتشر شد

باتوجه به استقبال زیاد کاربران از اپلیکیشن کلاب هاوس که یک بستر گفتگوی صوتی است بسیاری از مخاطبان اندرویدی این نرم افزار از اپلیکیشن های غیر رسمی استفاده می کردند. اما با اعلام رسمی این شرکت برنامه توسعه نسخه اندروید این اپلیکیشن از مدتی قبل شروع شد و در نهایت در اختیار عموم قرار گرفت.

در نسخه اندروید هم دقیقا مثل نسخه ios باید دعوتنامه روی خطی که قصد ثبت نام با آن را دارید ارسال و فعال شده باشد. برای دریافت نسخه رسمی اندروید کلاب هاوس از گوگل پلی می توانید وارد این آدرس شوید. توجه کنید دریافت و دانلود برای ای پی ایران فعال نیست. برای اینکه بتوانید آن را از گوگل پلی نصب کنید باید ای پی خود را تغییر دهید و تاریخچه گوگل پلی را پاک کنید سپس گزینه نصب برای شما فعال خواهد شد.

اگر مایلید به صورت مستقیم و بدون دردسر نسخه اولیه رسمی کلاب هاوس برای اندروید را دانلود نصب کنید از این لینک استفاده کنید. توجه داشته باشید که نسخه رسمی کلاب هاوس روی گوشی های با اندروید ۸ به بالا نصب می شود. اگر ورژن گوشی شما کمتر از ۸ می باشد می توانید از نسخه غیر رسمی که توسط آقای میلاد نوری توسعه داده شده استفاده کنید. جهت دریافت نسخه غیر رسمی به این آدرس مراجعه کنید.

باتوجه به مسدود شدن کلاب هاوس توسط برخی از ارائه دهندگان اینترنت مثل همراه اول و مخابرات برای ثبت نام و استفاده نیاز به فعال سازی نرم افزار جانبی دیگری(شکن) دارید و بعد از دریافت دعوتنامه و فعال شدن آن روی خط موبایل تان می بایست شماره موبایل خود را با صفر وارد کنید و سپس کد احراز هویت دریافت شده را در مرحله بعد درج نمایید تا ثبت نام تکمیل شود و بتوانید وارد محیط نرم افزار شوید.