تقویم اذان گوی آوای ملکوت

تقویم اذای گوی آوای ملکوت

تقویم اذان گوی آوای ملکوت

تقویم اذای گوی آوای ملکوت


این نرم افزار مذهبی تقویم کاملی است و تاریخ میلادی قمری و شمسی را همراه با رویدادهای روز به کاربران نمایش می دهد. کاربران علاوه بر امکان مشاهده روزهای تعطیل می توانند برای روزهای مختلف یادآور و هشدار ذخیره کنند.
یکی دیگر از قابلیت های این نرم افزار امکان تنظیم یادآور روزانه برای قرائت قرآن می باشد. به گونه ای که کاربران در صورت علاقه می توانند با تنظیم یک یادآور در ساعت مشخصی از شبانه روز یادآوری جهت قرائت یک صفحه قرآن را دریافت نمایند. این قابلیت در نرم افزار وجود دارد که هنگام ورود به بخش قرآن یک صفحه از قرآن نمایش داده می شود که کاربر می تواند ترجمه و تفسیر آن را نیز مشاهده کند. همچنین در روز بعد صفحه بعدی قرآن را مشاهده خواهد کرد تا بدین ترتیب یک ختم قرآن به اتمام رسد.
مشاهده وصیت نامه شهید همراه با اطلاعات و تصویر شهید یکی دیگر از قابلیت های این نرم افزار است. در این بخش کاربر می توانید یادآور برای مشاهده وصیت نامه شهید تنظیم کند و در صورت ورد کاربر به صفحه وصیتنامه شهدا هر روز وصیتنامه ای از یک شهید به صورت یک پیام برای کاربر نمایش داده میشود. که در صورت علاقه می تواند آن را به اشتراک بگذارد.
امکان مشاهده اوقات شرعی برای تمام شهرهای بزرگ و کوچک فراهم شده است و کاربران با تنظیم آن می توانند در زمان اذان می توانند در گوشی خود پخش اذان داشته باشند.
از قابلیت های مهم این نرم افزار مشاهده گلزار شهدای نزدیک به کاربر می باشد. در صورتی که کاربر وارد این بخش شود به تناسب موقعیت کاربران گلزار شهدای اطراف کاربر نمایش داده می شود و در صورت نیاز مسیریابی تا محل گلزار شهدا در اختیار کاربر قرار می گیرد.
امکان ارتباط با کاربران از طریق ارسال اعلانات و دریافت گزارش نصب و آمار کاربران نیز یکی دیگر از قابلیت های این نرم افزار است.
ادعیه ایام مختلف سال در بخش دیگری از این نرم افزار پیاده سازی شده است که کاربران به تفکیک و به صورت دسته بندی شده می توانند به ادعیه مختلف دسترسی داشته باشند.
این نرم افزار در واقع چندین نرم افزار مذهبی را درون خود جای داده است که شامل تقویم اذان گو، قرآن همراه با ترجمه و تفسیر، وصیت نامه شهدا همراه با اطلاعات و تصاویر، موقعیت یابی گلزار شهدا و ادعیه اوقات مختلف سال می باشد.

لیست امکانات:
تقویم
اوقات شرعی
هشدار اذان با قابلیت انتخاب موذن
مناسبت ها
ثبت یادآور
قبله نما
نمایش روزانه وصیتنامه یک شهید
نمایش روزانه یک صفحه قرآن
ثبت یادآور روزانه برای قرآن روزانه و پیام روزانه شهدا
ادعیه مناسبت های مختلف
ویجت ساعت و تقویم
نقشه نزدیک ترین مزار شهید(فعلا برای قم و گیلان فعال شده است)