تبلیغ جالب آمازون برای معرفی دستیار صوتی الکسا

کمپین تبلیغاتی آمازون برای معرفی دستیار صوتی الکسا که مورد توجه عموم قرار گرفت و جزو موفق ترین کمپین ها قرار گرفت.

تبلیغ جالب آمازون برای معرفی دستیار صوتی الکسا

تبلیغات ویروسی یکی از روش‌های تاثیرگذاری بیشتر تبلیغات و وایرال شدن حداکثری می‌باشد که با استفاده از تولید یک تبلیغ خلاقانه مورد توجه بیشتر مخاطبان قرار می گیرد.

اتاق فرار (اسکیپ روم) یک بازی هیجان انگیز و سرگرم کننده در بین جوانان است که با عناوین مختلف طراحی می شود. در اتاقی حبس می شوید که تا معماهای بازی را حل نکنید امکان خروج از اتاق را نخواهید داشت.

این بازی شما و توانایی هایتان را به چالش می کشد.یک بازی به همراه خنده و وحشت که هیجان بازی را چندین برابر می کند.

 

 

آمازون با استفاده از این روش و تولید یک تبلیغ سعی کرد نحوه کارکرد دستیار صوتی (الکسا) را به کاربران نشان دهد.

بیان اینکه یک دستیار صوتی چه ویژگی هایی دارد کار ساده ای نیست و ممکن است درک آن برای مخاطبان آسان نباشد اما فهم این مساله در قالب یک بازی جذاب موضوع را ساده تر و جذاب تر می کند.

بنابراین امازون تصمیم گرفت یک اتاق فرار طراحی کند که تنها راهنمای صوتی افراد در آن‌جا Alexa بود. بنابراین آمازون توانست در کنار خلق تجربه‌ای هیجان‌انگیز و خلاقانه‌ برای مخاطبان، آن‌ها را با قابلیت‌های فراوان این دستگاه هوشمند و نحوه اتصال آن به دیگر دستگاه‌های هوشمند آشنا سازد. این کمپین توانست بیش از ۴۳۰۰۰ اینگیجمنت ایجاد کند.

به نظر می رسد سناریو جذاب این تبلیغ و حالت معمایی و رازآلود آن تاثیر بسزایی در بیشتر دیده شدن این تبلیغ داشته است و جزو عوامل اصلی موفقیت این کمپین تبلیغاتی بوده است.